Wednesday 2 March 2011

Carnival Activity

29 comments:

MARIA said...

Muy Bonitos los disfraces de carnavales.

Ismael said...

My favourite costume is wampire

alba madrid said...

a mi me gustan todos

raquel said...

My favourite costume is pirate.

Raquel ;)

fabian said...

I love all the costumes, but costumes soccer players.

fabian said...

I love the costumes soccer players

fabian said...

My favourite costume is wampire

fabián said...

I like the costumes of the futbolisttas

fabian said...

I like the costumes of the players

alba madrid said...

my favorite costume is sirvienz

judith said...

My favourite costume is pirate

Laura martin said...

Hello Maite my favourite costume is the wich for very very terrifying and very very nice. Bye-bye.

PAULA said...

my favourite costume is viking

anonimo said...

My favourite costume is footboller

paula said...

my favourite costume is viking

RAQUEL M.M. said...

I like Iris costume.

laura martinez said...

Me encantan todos los disfraces de 4

raquel viaña garcia said...

RAQUEL VIAÑA GARCIA estamos buapisimos sobre todo los de tercero





un besso raquel

CAROLINA said...

Hello Maite my favorie coustume is a Pirate.Aunque me encantan todos.



you alumna favourite.

carolina said...

HELLO MAITE MY FAVOURITE COUSTUE IS A PIRATE.


YOU ALUMNA FAVOURITE!!!!!!

RAQUEL said...

Hello Maite. I like Carolina's costume and my favourite costume is pirat. Bye-bye.

RAQUEL M.M. said...

Todos los disfraces de 4º son fantásticos.

raquel said...

I like Laura M. costume.
It's very, very fantastic.

Raquel M.M.

RAQUEL M.M. said...

Hola Maite, ya se que te escribo muchas veces pero, es que me encanta hablarte.
Adiós, espero que leas este mensaje.

Raquel ;-)

paula said...

me an gustado todos los disfraces maite adios

vîctor 3º said...

uy subi un comentario y se me olvido el nombre bueno pues que estamos muy buapos solo los de 3º capiche je je aunque no estoy me gustan los difraces je je

judith said...

son todos los disfraces espectaculares

vero said...

todos lo disfrace son my chulos pero los de 3 son espeztaculares



veronica bustara aguado

cristina3º said...

todos los disfreces son muy guapos